سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکس انا والمتناکة نادیة المتجوزة

لست من هواة کتابة القصص او الروایات ولکنى احمل بداخلی طاقة جبارة کلما شئت ان افرغها اذهب الی الجیم ولکنى اکتشف انها تزداد یوما بعد یوما ..قصتى حقیقة وحصلت بالفعل فى احد المولات الشهیرة بمدینة نصر.. حیث کنت اذهب اسبوعیا للبحث عن ملابس جدیدة فانا من هواة الملابس وفى احد الاسابیع ذهبت الی هناک ورایت ما لم اشاهده فى حیاتى من قبل وجدت امراة فوق الثلاثین ترتدی بنطلون جییز ازرق فاجرررر وبدی هیفرقع من کبر حجم بزازها... والبنطلون ضیق جدا بدرجة مستفزة جدا على طیزها .. بصراحة محسیتش بنفسی الا وانا عامل زى فؤاد المهندس فى العتبة جزاز فعلا بدون قسم ده اللى حصلیلى فضلت ماشی وراها واحاول الفت انتباها ولکنى فشلت قولت طب خلاص طالما مش هعرف اخد رقمها احک فیها وابقى هدیت زبری شویة حاولت الزق فیها بکل الطرق من اول السلالم الی الزحمة وهکذا ..وبالفعل نجحت الطریقة وشاهدتها تنظر خلفها وکنت اتوقع قلم على وشی وفضحیة بجلاجل فى المول ..حصلت مفاجاة ولقیت ابتسامة عریضة وبتقولى انت عامل تلف ورایا عایز ایه بالظبط یعنى فهمنى المهم [اسلوب جمیل اقنعتها انى معجب جدا بیها وادیتها رقم موبیلی واذا بیوم اجد الموبیل بیرن المهم ردیت سمعت اجمل صوت فى حیاتى بجد وبدأنا النیک فى الموبیل والتعارف وده طبعا تلخیص للى حصل فى الموبیل ودائما کنت اتمنى ان اشاهدها وطالما اقنعتها بذلک وعرفت ان اسمها نادیة .لحد ما یوم قالتى جوزى مسافر اسکندریة وهیقعد 3 ایام تعالی اشوفک رحت ووقفت کتیر جدا لحد ما لقیت العربیة بتاعتها ولقیت قمر قمر ولبسة جیب قصیر وبدی حمالات واحا بجد على فخادها وبتقولى مالک فیها ایه انتى بتحفظ فى جسمى قولتها اصله یجنن بجد ونفسی اکله قالتى خلاص کله برحتک ودخلنا شقتها وقعدت وانا بصراحة خایف جدا وبالذات ان الایام دى ایام قلق فجأة لقیت واحدة تانیة خارجة بقمیص نوم قصیر جدا ولبسه اندر فتلة ابن متناکة على طیزها .. وبشتاورلی على اوضة نوم جوزها.. انا مبدئیا قلعت قبل ما ادخل الاوضة من الهیجان دخلت زى المجنون ابوس فى کل حتة فى جسمها وهى تقولى براحة بس اهدى شویة انت مجنون کده لیه وانا ماسک فى بزازها اعصر فیهم قووووووى وامصمص الحلمات وهى تقولى اه اها مش قادرة براحة قطعت الحلمات وعامل اشد فى الحلمات بفتری قالتى عایزة زبرک بین بزازى طلعته وحطیته بین بزازها وایدى من ورا ظهری فى کسها وهى مفشوخة وتقولى احااااااا کسم جوزى یخربیت کده قولتها بقولک ایه عندک عصیر ضحکت وبتقولى ده وقتة یعنى قولته فین بس قالتى فى الثلاجة شلیتها وصباعى فى خرم طیزکها لحد الثلاجة وبقولها هاتى العصیر وبنفس الوضع رجعنا للسریر وهى بتقول احااااااااا یاطیزى حرام کفایة بعبصة نزلتها ولحس کل حتة فى رجلها لدرجة صوابعا مصمصمتها قوووى واللبوة تقولى کمان الحس کعب رجلى انت مجنون قووووى ونزلت فى کسها لحس بالعصیر وامصمص فى شفایف کسها واشد الزنبور بسنانى وهى خلاص کانت ضاعت فشخت رجلها وعاملة تتلوی زى التعبان وتقولى کفایة کفایة ولع نیکه نیکه قووووى نیکه رفعت فخادها لحد ما رجلها وصلت لراسها ودخلت زبرى کله فى کسک بفتری بجد یمکن اول مرة افتری کدددددددددده وشاغل فحت وردم فى کسها وصوتها یعلى اکتر وتقولى کمان افشخه نیکه احااااااااااااااا وانا شاغل طالع نازل تعبت قوووى وقالتى لا کفایة کده انا هقوم قولتها احاااااااااااا تقومى ایه والطیز دى مین یفتحها قالتى لالالا الا طیزى بجد انا مش قادرة مسکتها من شعرها وقولت احا لازم نعمل وضع 69 على الاقل واوعدک انى مش هدخله فى طیزک طلعت بطیزها على وشی فطست کسم وشی یالهووووووووى مش قادر انسى اللحظة دى اجمد طیز شوفتها على وشی وانا بلحس فیها زى المجنون اموووووووووووووه وصباعى ولسانى فى خرم طیزها قووووى وشاغل بعبصها وهى هایجة على اخرها وعاملة تفرک طیزها على وشى ولسانى وتقول الحس قووووووى وانا اقولها ده بینفقط من خرم طیزک وشاغل طرقعة على الطیز بکف ایدى وهى تتلوى زى المتناکة... لقیت مفاجاة انها طلبت تتناک فى طیزها وعملت وضع الکلبة ورکبتها وزبرى کله فى خرم طیزها للبیضان وطالع نازل بالخرم فى طیزها والهایجة بتصرخ قوووى ارحمنى کفایة الخرم وسع لحد ما نزلت فى خرم طیزها ... قومنا وقولتها انا لازم اجیلک تانى قالتیى انا مش هسیبک اصلا وفضلنا مع بعض سنة ونص لحد ما سفرت بس یمکن فى اتصال بینا على فترات ... بجد کانت احلی لحظات حیاتى یالهوووووووووووووووى لو تتکرر تانی

عرب نار - فیدیو سکس حیوانات - اخ ینیک اخته - تحمیل افلام سکس - تنزیل سکس - افلام سکس اجنبی - افلام سکس - افلام سکس امهات