سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افلام سکس نکت مرات اخو مراتی

انا زوج حاسس بملل من الجنس التقلیدی مع زوجتی وبحس بإثارة تجاه أی شیء مختلف أو غیر معتاد , أخو مراتی متجوز ومراته جامدة جداً و کنت بحس انها بتتعولق وتتشرمط قدامی بس کنت مش متأکد هی قاصدة کدة ولا دی صدفة , وحتى کل ما تشوفنی تقول لإبنها سلم على عمو وبوسه وانا استغل الفرصة وأبوسه وهی شایلاه عشان اقرب من صدرها ووشها ورقبتها وکانت بتعمل کدة دیما لما یکون جوزها مش موجود .

فی یوم کانو بیزورونا وبایتین عندنا فی البیت وکانت لابسة لبس عادی بس هی جسمها جامد جداً ای لبس مش بیخبی جمال طیزها و بزازها , کان البیت کله نایم وانا کنت من هیجانی بضرب عشرة فی أوضة نومی لوحدی وبتخیلها , المهم لقیت حد بیخبط على الباب فحاولت البس بسرعة بس ملحقتش و الباب اتفتح وکانت هی ومن غیر حجاب فشافتنی وانا مطلع زبی , بس لما لاحظِت قفلِت الباب , بصراحة انا اتحرجت بس قولت هی فرصة لو کانت عایزانی الموقف دة أکید هیقرب الموضوع خصوصاً إنی مش عایز أبدأ أبین لها أی حاجة عشان ممکن تکون مفیش من ناحیتها أی حاجة تجاهی فتحصل مشکلة .

خرجت من الأوضة بعد ما زبی نام فمشوفتش حد فی البیت مراتی واخوها نایمین فروحت على المطبخ أشرب لقیتها هناک واقفة بتعمل شای فبصیت لها وابتسمت لقیتها ضحکت وقالت لی معلش أسفة مکنتش أعرف إنک جوة , قولت لها طیب اصبری لما اللی جوة یفتح لک عاجبک اللی حصل دة , لقیتها ضحکت بصوت عالی وحطت ایدها على بقها عشان تکتم صوتها , قولت لها بقولک ایه هتودینا فی داهیة وضربتها على کتفها بعد ما اتأکدت کدة انها فعلا بتتشرمط علیا , إستغلت هی الفرصة وضربتنی على صدری وقالت لی متضربش , انا بقى قولت إشطة کدة الهانم بتتعولق رسمی , فمسکتها من دراعها ولفیتها وضربتها على طیزها وقولت لها بس بقى انا على آخری خلصی شایک وامشی .

دخلت البیت لقیت المزة قاعدة بتتفرج على التلیفزیون ولابسة شورت وتیشیرت بحمالات خفیف مبین نص صدرها , شکلها کان یجنن , أنا مستنیتش شدیتها من أیدها ونزلت فیها دعک وفرک , وأنا بلحس رقبتها وبقفش فی بزازها وطیزها وهی بتقول آهات تجنن ,کان شعرها مبلول وشکلها واخدة دش حالاً , خلیتها تنزل على رکبتها وتسند على الکرسی وطیزها لیه فی وضع الدوجی ستایل لقیتها بترفع وسطها و طیزها عشان طیزها وکسها یظهروا , قعدت الحس فی خرم طیزها وکسها وکان کسها غرقان وخرم طیزها بعبصته لقیته واسع یعنی واضح إن أخو مراتی بینیکها فی طیزها , طلعت زبی وفرکته فی خرم طیزها ودخلته ودخل بسهولة کانت أول مرة أنیک واحدة فی طیزها حسیت بمتعة رهیبة وزبی بیدخل براحه لآخره فی طیزها وهی بتقول ااااااه طویلة وخلصتها وزبی کله جواها للآخر وطلته براحه ودخلته بسرعة شویة وبعدین قعدت أنیک فی طیزها بسرعة و أنا بضربها على طیزها جامد وبخربش ضهرها وبشد شعرها عشان أرفع راسها .

سکس حیوانات

قومتها قعدتها على الکرسی وبعدین شدیت رجلیها ورفعتها ودخلت زبی فی طیزها و أنا ببص فی عنیها وهی بتبص لعنیا بتحدی نظرات کلها لبونة وشرمطة وطلعت زبی من طیزها وحکیته فی کسها وانا ببصلها بشراسة وهی بتعض شفایفها ودخلته مرة واحدة فی کسها وهی بتشهق من المتعة وبتتعدل تمسک طیزی وأنا بضربها بالأقلام على وشها وبرزع فی کسها جامد وبشد شعرها , وبعدین طلعت زبی و شدیتها من شعرها و شیلتها ورمیتها على السریر فی أوضتی أنا ومراتی , وفتحت رجلیها وهی نایمة على ضهرها ودخلت زبی فی کسها وحضنتها جامد بلحس فی رقبتها وشفایفها وهی بتضربنی على طیزی وتخربش ضهری بضوافرها وتقولی نیکنی اوی جامد , بسرعة افشخنی , وانا کلامها بیجننی وبنیک فیها بعنف وهی بتقول آهات بصوت عالی حسیت إن کل الشارع سامعنا , وصوت تخبیط بضانی فی کسها وطیزها عالی و انا بنیک فیها نص ساعه عنف متواصل فی کسها وهی کل شویة تجیبهم وتترعش وأنا هتجنن من الهیجان و الخیانة ومتعتها وحسیت إنی هجیبهم قولتلها هجیبهم وجیت أطلع زبی عشان متحملش منی لقیتها بتمسک طیزی وتقولی هاتهم جوة , جبتهم فی کسها و أنا بقول ااااه ولبنی بینزل کله فی کسها وهی بتترعش وبتجیبهم معایا وهی بتدعک کسها من فوق وبعد ما جبتهم طلعت زبی من کسها واللبن بینزل من کسها وهی بتدعک بزازها ونامت على جنبها و انا نمت وراها وحضنتها وقولت لها یخرب بیت شقاوتک هموت علیکی من سنین وضربتها على طیزها , وهی قالت لی بس ایه رأیک فیا عجبتک , قولتلها عجبتینی بس ! , إنتی مفیش أجمد منک بس ایه الهیجان دة هو جوزک مش بینیکک , قالت لی زهقنا من بعض مبقاش فی شوق وعنف زی الأول , وقعدنا نتکلم فی السکس و الهیجان ساعة وبعدین قومنا أخدنا دش سوا وخرجت عشان أروح لأختی و أخوها جوز المدام اللی کنت بنیکها دلوقتی وأول ما شوفتهم حسیت بهیجان جامد انا کنت بنیک مرات الراجل دة دلوقتی ولبنی لسة فی کسها .

افلام سکس مترجمة - سکس لبنانی - بزاز کبیرة - سکس اجنبی - سکس اخوات - سکس امهات - سکس بنات - سکس خلیجی - سکس عائلی - سکس عربی - سکس مترجم