سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افلام سکس بنات متناکة تحب الزب فى کسها

انا سالى ، الکل بیقول علیا حلوه ، و کل الشباب بیحبوا یصاحبونى، من ایام ما کان عندى 14 سنه کان فى جار جنبنا اسمه زید بیحب یمشى معایا و یحب یجى یوصلنى لباب العماره عشان یقف معایا تحت السلم، و یقعد یبوس فى شفایفى و یحسس على کسى من فوق الکلوت و یمشى صباعه على فتحة کسى، کنت بدوب فى ایده و کان بیحب بیبعبصنى فى طیزى، کبرنا انا و زید لما و ما انقطعت صلتى بیه و لکن فى یوم کان بیوصلنى البیت و اخدنى کالعاده تحت السلم و قالى اتدورى و قلعنى الکلوت
کنت خایفه احسن حد یشوفنى ، و هو قلع البنطلون و لقیت حدیده خارجه منه قولتله ایه ده قالى زوبرى حیتفرتک ،نفسه ینیک طیزک ،دهن زوبره کریم و دخله فى طیزى قولت اى ، اخس علیک یا زید زوبرک وجعنى اوى ، قالى حوجعک کمان و کمان و حفرتک طیزک النهاره ، و هو بینیکنى فى طیزى بقى یبعبص کسى و یفرک زنبورى اوى لغایة ما جیبت عسل کسى فى ایده ، هو هاج اوى و ابتدى یسرع النیک و یفرک فى زنبورى اوى لغایة ما قربت اجیب قالى قربتى قولتله ایوه قالى و انا کمان و فجأه لقیته خرج زوبره من طیزى بسرعه و لقیت خرطوم لبن بینزل على رجلیا ، و کویس احنا خلصنا من هنا و لبسنا هدومنا و هو خرج من العماره ، و انا طالعه على السلم متبهدله لقیت واحد خارج من الشقه عندنا بیقفل سوستة البنطلون و لقیت اختى عبیر منکوشه و بتوصله ، طبعا خلیت خطوتى بطیئه و هو نزل جرى ملحقش یشوف مین اللى طالع ، لما طلعت مجیبتش سیره لعبیر انى شوفتها بس عرفت ان اختى متناکه ،
لما دخلت غرفتى حسیت بزوبر زید فى طیزى و انه ساب فراغ کبیر جوه طیزى، اتصلت بیه قولتله بحبک ، حاسه زوبرک فى طیزى لغایة دلوقتى و موش عایزاه یخرج،قالى بکره حمتعک ، تانى یوم اخدنى شقه قال انها بتاعته و اول ما دخلنا قعد یبوس فیا و یفعص فى بزازى و یحک ایده عند کسى و انا امسک بیضانه و زوبره ، و فجأه لقیت فى شاب قاعد على الکنبه ، قولتله زید ، مین ده، قالى عبد **** صاحبى، قولتله لازم امشى ، قالى لا متخافیش ، عبد **** ده زى اخویا و کل حاجه بیعرفها عنى، قولتله بس انا اتکسف ، قالى لا متتکسفیش، و راح بایسنى بوسه کبیره فى شفایفى خلیتنى ادوب و قعد یبوس فى رقابتى ، و هو بیبوس فیا کان بیفک زرایر البلوزه و بیخرج بزى من البرا ، على ما فوقت من البوسه لقیت بنطلونى فى الارض و اید عبد **** بتحسس على کسى و عبد **** قالع خالص و زید بیلعب فى بزازى، قولتله زید عبد **** بیلعب فى کسى ، قالى بصراحه کسک یهبل یا متناکه ، عبد **** نزل على کسى یلحسه و زید بقى یعض بزازى و یفرک حلمة بزى ، عبد **** مسک زنبورى قعد یعض فیه و انا اقول بس کفایه ، حرام موش قادره، تعبت ، هلکتونى، حرام انا لسه بنت، عبد **** قالى متخافیش موش حنفتحک ، حنفرشک بس و ننیکک فى طیزک و تلحسیلنا ازبارنا و تشفطى لبنهم، زید قال النهارده اخر یوم لیا معاکم عشان مسافر یا شرامیط، زید حط زوبره فى بقى و خلانى اتناک فى بقى جامد لغایة ما قرب یجیبهم مسک زوبره اوى و طرطشهم فى وشى و على عنیا و قالى خدى یا متناکه نضفى زوبرى ، بقیت اخد اللبن من زوبره و اشفطه و الحسه و لسه عبد **** فى طیزى و فجأه قالى خدى یا متناکه خدى اوى و جابهم فى طیزى
زید سافر لان جاله عقد عمل و بقیت انا اجى لعبد **** الشقه ، عبد **** کان مجرم نیک، کان بیسیحنى بشکل یجنن ، بقى یمسک فخادى یلحسها و یعضها و یحسس علیها و یحسس على طیزى و یبعبصى ، بقى یمسک بزازى یلعب فى الحلمه بصوابعه و یحسس علیها یخلینى اسیح و کمان کان بیعض بزازى لغایة ما تجیب دم ، عبد **** کان عنیف فى النیک ، بقى یفرشنى فى زنبورى و یمشى زوبره اللى عامل زى الحدیده على فتحى کسى بین شفایف کسى و یحط طرطوفة زوبره فى الفتحه و مره و هو بیعمل کده مقدرش یمسک نفسه و راح مدخله جامد فتحنى و انا مزعلتش لانى کنت هایجه و کنت نفسى یدخل زوبره کله فى کسى ، بقیت اروح لعبد **** کل یوم و کان کل یوم بیکون اعنف من الیوم اللى قبله
مره کنت ماشیه انا و عبد **** رایحین نسهر و لقیت الاء صاحبتى هى و صاحبها احمد و عزمناهم على السهره، روحنا مکان و طلعنا الدور التانى محصص للعشاق و کان مباح فیه اننا نکون على حریتنا، قعدنا على تربیزه مدوره احمد على شماله الاء و انا على یمین و عبد **** على شمال الاء، قعدنا شویة و لقیت الاء بتعض شفتها اللى تحت، ببص لقیت اید احمد الیمین موش موجوده، بعد شویه لقیت الاء بتزوم و بتئن بطریقه مکتومه و بتقول اى ، اوف ، و کمان لقیت اید الاء الشمال موش موجوده ،اتعمدت انى اوقع الشنطه بتاعتى و نزلت اجیبها لقیت احمد رافع الجیب بتاعة الاء و مدخل ایده فى الکلوت من ناحیة فتحة الفخد و حسیت انه بیلعب فى زنبورها ، و لقیت الاء بتلعب فى زوبر عبد **** ،جیبت الشنطه و انا هایجه لقیت احمد بایده الشمال بیحسس على رجلى، حطیت ایدى على رجله و اتسحبت لغایة ما روحت عند زوبره لقیته مخرجه من سوستة البنطلون، خرجه امتى معرفش و ازاى مشوفتوش و انا بجیب الشنطه، مسکت زوبره لقیته واقف زى الحیدیده و حینفجر ، قولت لعبد **** یالا یابودى عایزه امشى ، احمد قال نکمل السهره عندى، قولتله ایه رأیک یا بودى قالى لو تحبى یبقى نسهر عندهم ، طبعا حسیت ان احمد عینه منى و عبد **** عینه من الاء، روحنا عند احمد البیت و قالنا البیت بیتکم یا جماعه و قال لالاء لو سمحتى یا الاء عایزک و دخلوا غرفه و قفلوا الباب، عبد **** قعد یحسس علیا و یبوسنى من رقابتى و انا رقابتى بتسیح لما الاقى نفسه قرب من رقابتى ، قعد یبوس و یحضن فیا لغایة ما سیحت و قعد یحسس على کسى و انا العب فى زوبره و لقیت الصوت بیعلا فى الغرفه اللى فیها الاء و احمد و لقینا صوت الاء تقوله بالراحه یا احمد طیزى بتحرقنى و لقینا صوت ضرب تقوله حرام علیک طیزى وجعتنى من الضرب و النیک و احمد یقولها اخرسى یا شرموطه ، انتى علیکى تتناکى بس و یضرها اوى و تقول اى حرام علیک بالراحه ، موش مستحمله زبرک و الضرب ، ارحمنى یا احمد ،موش انا حبیبتک ، اتسحبنا و دخلنا الغرفه لقینا احمد قالع هدومه کلها و الاء قالعه هدومها کلها و موطیه و وقاعده على ایدیها و رجلیها و طیزها قصاد زوبر احمد و هو بیدخله و یخرجه فى طیزها و بیضربها على طیزها جامد، لقینا صوابع احمد معلمه على طیز الاء و حسیت ان طیزها حتجیب دم من کتر الضرب، عبد **** قلعنى البنطلون و الکلوت و قلعنى البلوزه و البرا و قعد یفعص فى بزازى و یمص رقابتى و انا اقوله بالراحه یا بودى موش کده ، اه موش قادره ، کده جسمى بیسیب ، طبعا فى لحظه کان قالع هدموه کلها و خلانى اقعد تحت عند رجلیه و امص زوبره ، بقیت امص زوبره اوى و اقوله بحب زوبرک و بیضانک ، بحبک یا روحى و انت زوبرک واقف زى الحدیده ، و فجأه لقیت احمد خرج زوبره من طیز الاء و قالها نامى على ضهرک، قالتله عشان خاطرى یا احمد زوبرک طویل و بیقطع کسى ، کفایة طیزى ، عشان خاطرى یا احمد بالراحه على کسى ، نیمها على ضهرها و فشخ رجلیها للاخر و رفعهم لفوق و ابتدى یمشى زوبره بین شفایف کسها و هیا بتقوله حبیبى دخله انا موش مستحمله ، کسى هایج علیک اوى ، یالا یاحمد دخل زوبرک کله و هو یقولها اخرسى یا منیوکه ، لازم اقطع زنبورک الاول تقوله هو مهرى من امبارح ، انت نسیت عملت فیه ایه امبارح یقولها لازم انیکه و اوقفه ، و هى تقوله یا احمد حموت منک و بقت تشهق و تشخر و هى و بتقول موش قادره حرام علیک یا دودى ارحمنى و ارحم کسى

سکس حیوانات - افلام سکس - سکس عربی - سکس امهات - سکس بنات - عرب نار
و فجأه لقیت عبد **** بیقول لاحمد موش عایز مساعده ،احمد قاله عایز تشارک عبد **** قاله نحب نخدم، و عبد **** سابنى و راح عند راس الاء و دخل زوبره فى بقىها و بقی ینیکها جامد لدرجة کانت حتموت، انا روحت عند صدرها بقیت افرکه و امص حلمة بزها، الاء عندها حسنه فى رقابتها بقیت امصها و الحسها و هى تقول حرام علیکم هریتونى و فرتکتونى ، موش قادره حرام ، حموت منکم، عبد **** خرج زوبره من بقها و احمد خرج زوبره من کسها و قال لعبد **** نام على ضهرک و هى تقعد بطیزها علیک و تدیک ضهرها و خلیها تنام بضهرها علیک و طیزها فى زوبرک، عبد **** نام و الاء ادیته ضهرها و اقعدت على زوبره و نامت بضهرها علیه و کس الاء اصبح مفتوح قصاد احمد، عبد **** بقى یرفع نفسه عشان یدخل زوبره کله فى طیز الاء و احمد ابتدى یدخل زوبره فى کسها و هى تصوت و تقول حرام علیکم، کسى و طیزى اتهروى، انتو عاملین کسى و طیزى نادى تتقابلوا فیه ، انتو بتسلموا على بعض بازبارکم ، ارحمونى تعبت و انا بقیت ابوس الاء فى بقها و فى رقابتها و ارضع بزها لغایة عبد **** و احمد قربوا ینزلوا لقیتهم خرجوا ازبارهم و طرطشوا علینا اللبن و انا بقیت الحس لبن عبد **** و احمد
بصراحه الاء اتناکت من عبد **** و احمد و طنشونى ، روحت البیت و فتحت بالمفتاح لقیت صوت فى غرفة خالتى وسام ، استحبت لقیتها بتتناک بس موش عارفه من مین، قولت یالا ، انا اللى حظى النهارده زفت

صور سکس - افلام سکس - قصص سکس - سکس امهات - سکس محارم - فیلم سکس - xnxx - سکس مترجم - سکس کلاسیک - سکس العرب