سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکت حماتى وقعدت ادخلة واطلعة وهى هایجة جدا

 حماتى سیدة عنها 55 عام وتخینة وبیضاء واحلى ما فیها بزازها ودة کان اول حاجة شدتنى لیها لدرجة انها لاحظت انى انظر لبزازها على طول وانا کمان لاحظت انها بتهیجنى بیهم ودایما فاتحة سدرها وتوطى امامى بمناسبة وغیر مناسبة لحد ما فى یوم کنت عندهم وهى کانت لوحدها واثناء ما بتقدملى الشاى وطت کالعادة امامى کى ارى بزازها المهلبیة

فقلت لها بتلقائیة ایة یا عم دة هو انا کل مرة اشوف الذبدة دى وخلاص انا نفسى ادوقهم بقى لقیتها بتقوللى ذبدة ایة قلت لها ما انتى فاهمة قالت لى عموما اللى عاوز یدوق حاجة ما یتکسفش رحت ماسک بزازها بایدى لقیتها بتقوللى طیب استنى اطلعهم لک بس بشرط قولت لها ایة هو الشرط قالت لى ما حدش یعرف حاجة وانا لعلمک عایزاک من زمان من کتر ما مراتک بتحکى لى عنک وانا مشتاقة لک وعایزاک تعتبرنى مراتک بالضبط المهم ضمیتها لصدرى بشدة واخذت العق شفایفها وادعک سدرها الملبن سکس

بشدة واخذت انزع لها ملابسها قطعة قطعة لارى امامى جسم زى الذبدة فعلا وکس اجمل من کس بنت البنوت لدرجة اننى اخذت العقة بلسانى لاجد حماتى تهیج وتقوللى دخل لسانک جوه جوة قوى واخذت الحس شفایف کسها واقبل فخادها حتى انها شدتنى ومسکت زبرى بین شفایفها لتمصة بعنف لم ارى مثیل لة وهى تقول ایة الزبر دة دة کبیر قوى بالراحة علیة وانت بتدخلة ومسکت بزازها الاثنین وضمیتهم على بعض واخذت ارضع وانا مستمتع بالحلمتین مرة واحدة لقیتها راحت ماسکة زبرى تانى

وقعدت تمصة بجنان وراحت فاتحة فخادها وضمت رجلیها على صدرها وقالت لى دخلة بقى مش قادرة واول مازبرى لمس شفایف کسها لقیتها بتصرخ من المتعة رحت مدخلة کلة ومسکت شفایفها بشفایفى کى اقبلها وحتى لا یصدر منها صوت عالى یسمعة الجیران واخذت ادخلة واطلعة وانا شفایفى على شفایفها وایدى بتدللک بزازهاواخذت انوع معها فى الاوضاع لمدة ساعة کاملة لحد ما جبتهم وهى بتقوللى ارجوک نزلهم انا مش قادرة ومن ساعتها صارت حماتى ضرة لابنتها لانى بنیکها تقریبا کل یوم واللى ما ناکش واحدة تخینة یبقى ما ناکش قبل کدة عموما رقم موبایلى متاح لاى امراة تخینة تعشق الجنس وهو

سکس
سکس مترجم
افلام سکس
سکس عربی
سکس مصری
سکسی مصری
سکس مصریه
سکسی
سکس العرب
صور سکس
سکس اجنبی
سیکس
نسوانجی
مواقع سکس
مقاطع سکس
موقع سکس
بورنو
سکس نار
xnxx مترجم
سکس مصرى
سکس امریکی
سکس هندی
فیدیو سکس
افلام سکس عربی
افلام سکس مترجم
فیدیوهات سکس
سکس جدید
فیلم سکس
سکس عرب
سکس عنیف